LVU för andra gången, Kampen mot Munkfors Kommun

19.04.2014 10:07

2014 Kammarrätten I januari vann vi i förvaltningsrätten och fick hem två av mina barn och de andra två blev kvar hos sin pappa då han fortfarande försöker att manipulera barnen med att säga saker som soc vill höra. De tar sedan med sig detta och hävdar att barnen säger dittan och dattan men de har inga bevis på att barnen ska ha sagt en del påståenden och jag kräver detta men ingen bryr sig. Socialen vill nu fortfarande ta mina barn och överklagar de två som kom hem och vi hamnar nu i Kammarrätten. Tiden innan vi kommer till kammarrätten så börjar jag och Torbjörn Lundqvist att granska Annette Eriksson Qvicker efter allt som gått så fel, både vad gällande hanteringen samt utredningar. Även hennes historia kommer upp då jag börjar arbeta på ett boende i Munkfors och alla känner till Annette och hennes historia samt att hon även har varit chef på detta boende innan. Ingen var nöjd med henne där och märkte av hennes personliga olämplighet. Detta har jag bevis på, namn, bilder osv som kan bekräfta bakgrunden till alla rykten som går i byn. Anmälan mot Anette Eriksson Qvicker gör vi och detta leder till att hon sedan ringer till kammarrätten för att smutskasta mig ännu mer och för att försöka manipulera systemet som hon brukar göra. Hon hittar på och säger att jag har varit där hon bor och varit hotfull, jag vet inte ens vart hon bor. Åter igen är detta inget som förvånar mig angående denna människa då hon har satt käppar i våra hjul från början till slut och hon kommer bara undan - för att hon är en sk tjänste man!!!! Kammarrätten beslutar att ta LVU igen på de barn som bor hemma och de lyckades åter igen i rätten med sina falska påståenden och kammarrätten lyssnar febrilt på dem och ingen lyssnar på oss. Vi är inte vatten värda - vi är monster!!!!